REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W RAMACH WARSZTATÓW DOSTĘPNYCH NA STRONIE
WWW.MOCAFRODYTY.PL(„Regulamin”)
Sprzedawcą dysponentem praw do Warsztatów jest Tamara Gonzalez Perea, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Tamara Gonzalez Perea TGP CREATIVE z siedzibą w Warszawie (00-842), ul. Łucka 15/1505, NIP: 8513033115 (dalej Organizator)
Kontakt ze Organizatorem i sposób porozumienia się:
- mailowo; adres poczty elektronicznej [email protected]
- listownie; adres: ul. Łucka 15/1505, 00-842 Warszawa
§ 1
Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Strona – strona internetowa www.mocafrodyty.pl, w ramach której Organizator świadczy usługi;
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Strony;
Konsument – zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Sprzedający – Tamara Gonzalez Perea prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Tamara Gonzalez Perea TGP CREATIVE z siedzibą w Warszawie(00-842), ul. Łucka 15/1505, NIP: 8513033115;
Regulamin – Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach warsztatów znajdujących się na stronie internetowej www.mocafrodyty.pl;
Warsztaty – warsztaty świadczone za pośrednictwem Internetu, w postaci warsztatów wieloosobowych online, konsultacji indywidualnych online, dostępu do kursów wideo, które Klient może nabyć u Sprzedawcy za pośrednictwem Strony;
Umowa– umowa świadczenia kursów, zawierana za pośrednictwem Sklepu, pomiędzy Tamarą Gonzalez Perea prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Tamara Gonzalez Perea TGP CREATIVE a Klientem,;
Świadczenie Usług – umowa zawarta pomiędzy TGP CREATIVE a Klientem w przedmiocie korzystania z warsztatów znajdujących się na stronie internetowej www.mocafrodyty.pl;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę Warsztatów.
§ 2
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania z Warsztatów.
- Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Warsztaty prowadzone Organizatora;
- Regulamin określa w szczególności: warunki i zasady uczestnictwa w Warsztatach oraz zasady zawierania i rozwiązywania Umów z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Warsztatów.
- W celu korzystania z Warsztatów Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie www.mocafrodyty.pl.
§ 3
Oświadczenia
- Klient przed zawarciem Umowy sprzedaży Warsztatów zapoznał się z Regulaminem i stwierdza, iż jego zawartość jest dla niego zrozumiała, kompletna i nie ma do niej zastrzeżeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości, Klient powinien przez zawarciem Umowy skontaktować się ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia nieścisłości.
- Zawarcie Umowy jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
§ 4
Zasady korzystania z Warsztatów
- Warunkiem dokonania zakupu Warsztatów oferowanych na Stronie jest podanie prawidłowych danych osobowych wskazanych jako konieczne w formularzu. Zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnym na Stronie.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku z usługami świadczonymi w ramach Strony, Organizator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- W związku z korzystaniem z Warsztatów Klient zobowiązuje się do:
a) korzystania z Warsztatów w sposób nie zakłócający funkcjonowania Strony, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
b) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie Warsztatów jako niezamówionej informacji handlowej (spam),
c) korzystania z wszelkich treści dotyczących Warsztatów jedynie w zakresie użytku osobistego,
d) korzystania z Warsztatów w sposób zgodny z przepisami prawa polskiego, oraz postanowieniami Regulaminu
e) zachowania w ścisłej tajemnicy jakichkolwiek informacji przekazanych lub pozyskanych podczas Warsztatów w formie ustnej, pisemnej, elektronicznej i każdej innej na czas nieokreślony. Informacje można wykorzystywać jedynie do celów związanych z Warsztatami.
§ 5
Zawarcie Umowy i realizacja Zamówienia
- Informacje o Warsztatach, w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- W celu zawarcia Umowy należy wejść na stronę internetową www.mocafrodyty.pl, dokonać wyboru Warsztatów, a następnie postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na Stronie.
- Klient dokonuje zakupu Warsztatów poprzez dodanie ich do tzw. koszyka. Następnie wewnątrz zakupionego kursu, w lekcji będzie umieszczony link do Platformy Zoom, który przeniesie uczestnika do zamkniętego pokoju, gdzie będą odbywały się spotkania.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranych Warsztatów.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Warsztatów oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- sposobu dokonania zapłaty za Warsztaty.
- Po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu przez Organizatora Klient otrzymuje potwierdzenie za pośrednictwem poczty elektronicznej, że uzyskał dostęp do Warsztatów.
- Dostęp do Warsztatów stanowi oświadczenie woli o zawarciu Umowy, na zasadach wyrażonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa oraz opisanych w Regulaminie.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail.
- Umowę traktuje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Sprzedawca wystawia Klientowi dowód zakupu Warsztatów i przesyła w wersji elektronicznej na podany podczas zakupu adres mailowy Klienta w formie wybranej przez Klienta podczas składania Zamówienia.
§ 6
Przedmiot Warsztatów
- Klient może zakupić trzy rodzaje warsztatów:
- warsztaty polegające na spotkaniach na żywo z Tamarą Gonzalez Perea, które będą się odbywać 4 (cztery) razy w miesiącu, 1 (jeden) raz w tygodniu, w każdy poniedziałek, o godzinie wskazanej przez Organizatora. Spotkania będą odbywały się online, przy zastosowaniu programu do prowadzenia telekonferencji np. zoom.
- kursy wideo, do których dostęp Klient otrzymuje po dokonaniu jednorazowej płatności. Link dostępny będzie przez 14 dni.
- konsultacje indywidualne na żywo z Tamarą Gonazalez Perea, które będą się odbywać we wskazanym terminie i godzinie przez Organizatora. Spotkania będą odbywały się online, przy zastosowaniu programu do prowadzenia telekonferencji np. zoom. Spotkania będą nagrywane. Kupujący może otrzymać link drogą mailową, z możliwością obejrzenia spotkania ponownie – w tym celu należy skontaktować się z Organizatorem drogą mailową: [email protected] Link dostępny będzie przez 3 dni
- warsztaty i wydarzenia stacjonarne, odbywające się na żywo lub w wersji hybrydowej w Laparica Concept prowadzone przez Tamarę Gonzalez Perea, będą się odbywać we wskazanym terminie i godzinie przez Organizatora.
- Odnośnie warsztatów opisanych w ust. 1 Klient ma możliwość nabycia dostępu do 1 spotkania lub wykupienia subskrypcji. Spotkania będą nagrywane. Kupujący może otrzymać link drogą mailową, z możliwością obejrzenia spotkania ponownie – w tym celu należy skontaktować się z Organizatorem drogą mailową: [email protected] Link dostępny będzie przez 7 dni.
- Warunkiem uruchomienia warsztatów opisanych w ust.1 jest zebranie minimalnej liczby 6 Klientów, które przystąpią do uczestnictwa w tych warsztatach. W wypadku jeżeli warunek opisany w zdaniu poprzednim nie zostanie spełniony Klient otrzyma zwrot pieniędzy lub zostanie zapisany na kolejne warsztaty, według swojego wyboru.
§ 7
Ceny. Sposób płatności
- Ceny Warsztatów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki).
- Klient ma możliwość dokonania płatności poprzez system płatności Tpay.
- Odnośnie warsztatów prowadzonych na żywo, opisanych w § 6 ust. 1 Klient może nabyć dostęp do 1 (jednego) spotkania albo wykupić subskrypcję na uzgodniony okres. W takim przypadku płatność jest automatycznie pobierana z rachunku bankowego Klienta co miesiąc.
§ 8
Dostęp do Warsztatów
- Umowa zostanie zawarta z chwilą dokonania płatności przez Klienta, na okres ustalony przez strony Umowy.
- Klient otrzymuje maila z loginem i hasłem, poprzez które uzyskuje dostęp do konta na Stronie, co jest równoznaczne z dostępem do zakupionych Warsztatów. Klient ma obowiązek chronić hasło i nie udostępniać go osobom trzecim.
§ 9
Korzystanie z Warsztatów
- Warsztaty stanowią treść cyfrową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Warsztaty są chronione prawem autorskim. Mogą być kopiowane oraz przechowywane wyłącznie w celach niekomercyjnych, na potrzeby własne. Sprzedawca zgodnie z ustawą o prawie autorskim nie zezwala na jakiekolwiek rozpowszechnianie Warsztatów.
§ 10
Prawo odstąpienia od Umowy
- Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, licząc od dnia w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wejdzie w posiadanie zakupionego Warsztatu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Organizatora o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia woli w formie dokumentowej (przykładowo wysłanie listu lub wiadomości e-mail).
§ 11
Skutki odstąpienia od Umowy
- W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy na zasadach opisanych w § 10, Organizator niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia skutecznego odstąpienia od Umowy, zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności.
- Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji.
- W razie skutecznego odstąpienia od Umowy, Klient zostanie pozbawiony dostępu do Warsztatów.
§ 12
Reklamacje (rękojmia)
- Organizator odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym..
- Reklamacje, mające za podstawę naruszenie praw wynikających z przepisów prawa należy kierować na adres e-mail [email protected]. Organizator zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
§ 13
Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe
- Klient, który jest Konsumentem, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów.
- W przypadku braku zainteresowania ze strony Klienta będącego konsumenta możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Organizatorem a Klientem, zostanie poddane sądom powszechnym, właściwym zgodnie z postanowieniami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Organizatorem a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi powszechnemu właściwemu ze względu na siedzibę Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie prawa polskiego ze szczególnym uwzględnieniem Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
- Wszystkie zamówienia usług przyjęte przez Organizatora do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania go na Stronie. Organizator poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną, zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W przypadku jeżeli Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora, w tym celu wystarczająca jest informacja przesłana pocztą elektroniczną na adres [email protected] , po jej otrzymaniu przez Organizatora umowy łączące strony ulegają rozwiązaniu a Konto Klienta zostaje usunięte.
- Pierwsza wersja Regulaminu wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na Stronie.